torstai 31. toukokuuta 2012

Shoppailua

Eilen tuli sitten pyörähdettyä hieman kaupungissa shoppailemassa. Tarkoituksena oli ostaa vaatteita itselle, mutta kuinkas kävikään..... Itse sain vain parit legginssit ja ruokaa massuun ja mitäpä se Nuppunen taas saikaan.....

Ihania kesähattuja


Turkooseja vaatteita


Legginssejä (nää H&M:n leggarit on ihan parhaat, näitä meiltä löytyy jo melkein joka väriä)


Sekä ihanan soivan pupun, jonka Nuppu sai kun jaksoi niin kiltisti olla koko päivän, vaikka äidin shoppailureissu venyi aika monen tunnin mittaiseksi.. Tämä pupu minun on ollut tarkoitus ostaa jo heti Nupun synnyttyä. (Näitä on sekä tyttö että poikapupuja), mutta niin siinä vain kävi että aina on unohtunut, mutta onneksi nyt muistui mieleen...:) 


Nuppu sai Espanjan reissulta jo hirmuisen määrän vaatetta, joten tarkoitus oli että nyt en pitkään aikaan osta tytölle mitään, mutta minkäs voi kun nuo lasten vaatteet on niin ihania.. Ja eihän niitä koskaan voi olla liikaa, eihän?!? ;)

5 kommenttia:

  1. mä ostin kanssa tollasen leijonatunikan, se on niin ihana!

    VastaaPoista
  2. Kyllä voi olla liikaa vaatetta! Viimeistään siinä vaiheessa kun alat myymään niitä pieneksi jääneitä :D. Mulla on urakka käynnissä ja tuntuu ettei se lopu koskaan ;).

    VastaaPoista
  3. Oon samaa mieltä, vaatteita voi olla liikaa :) Itsekin ostelin Veetille ihan päättömästi vaatteita ja osaa ei oo pidetty ollenkaan tai tosi vähän. Nyt onkin tori.fi:ssä myynnissä melkonen läjä :P Saa muutes vinkata jos joku tarttee pojalle vaatteita! Kesävaatteiden kans oon ollu hillitty, ajattelin jättää isommat ostamiset juhannuksen jälkeiseen aleen, sitä ennen ei varmaan oo kovin suuria helteitä ja lyhythihaisia bodeja löytyy niin niillä pääsee alkuun :)

    Koitahan vihdoin muutes kirjotella minulle! ;)

    VastaaPoista