sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Tunnustus: the versatile blogger award

Tiina  Pompula blogista muisti minua:  The versatile blogger award tunnustuksella. Kiitos :)

Tunnustuksen säännöt ovat tässä: 
1. Anna tunnustus 15 blogille
2. kerro Blogisteille tunnustuksesta
3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi
4. Kiitä blogistia joka antoi sinulle tunnustuksen
5. Lisää blogi tunnustuksen kuva postaukseesi

Olen aiemminkin saanut joitakin tunnustuksia ja niistä on muutama blogisti minulle ilmoittanutkin, mutta minulla on jäänyt kokonaan niistä täällä postaamatta. Pahoittelut! Tuntuu että minulla oli tuossa pieni väli jolloin täällä vähemmän kirjoittelin ja niihin sitten unohtui vastaamatta.  Nyt kuitenkin vastaan näihin kysymyksiin, mutta jätän kuitenkin jakamatta tämän tunnustuksen eteenpäin. 

1. Nuorempana huoneeni oli "tapetoitu" backstreet boys bändin ja Leonardo di caprio julisteilla :D Tänä päivänä on hieman tyyli ja maku hieman muuttunut.... 
2. Rakastan jugurttijäätelöä!! odotan kovasti Espanjan reissuamme, sillä tiedän saavani sitä jäätelöä siellä taas pitkästä aikaa ja aion myös syödä sitä siellä joka päivä  ;P siellä ei kaloreita lasketa! 
3. Olen surkea kukkien/puutarhan hoitaja! Innostun aina ostamaan kukkia ja hoidan innokkaan puutarhaa aina alkukesästä, mutta onnistun aina tappamaan...:( 
4. Tykkään kovasti maalaisromanttisesta sisustustyylistä, erityisesti tilda jutuista
5. Lempikukkani on lilja, niitä oli myös hääkimpussani
6. Inhoan tupakointia, en voi sietää tupakan hajua nykyisin ollenkaan
7. Pelkään ukkosta

Olipas näitä taasen tosi vaikea keksiä, onneksi siis ei tarvinnut keksiä kuin 7 faktaa!

3 kommenttia:

  1. En myöskään tykkää yhtään ukkosesta :(

    VastaaPoista
  2. ihana postaus, näitä tunnustuksia on niin kiva lukee! :)

    http://mmilya.blogspot.com <-- saa tulla moikkaamaan ja lukijaksikin saa liittyä jos tykkäät! :)

    VastaaPoista
  3. Haaste on heitetty. Kurkkaahan blogiini!

    VastaaPoista