sunnuntai 2. lokakuuta 2011

haaste

Mammamarian haastoi minut kirjoittamaan muistiinpanon, joka sisältää 25 satunnaista asiaa, faktaa, tapaa tai tavoitetta. Tämän jälkeen minun pitää haastaa 5 ystävää samaan haasteeseen :)


1. Asun rivitalossa, josta on ihana järvinäköala :)
2. Olemme mieheni kanssa samanikäisiä ja olemme tunteneet hyvin pienestä asti
3. Teininä olin sitä mieltä etten mene koskaan naimisiin enkä halua lapsia
4. Suuri ammattihaaveeni oli tulla matkaoppaaksi
5. Aiemmin pelkäsin kaikkia eläimiä, nyt minulla on ihana kääpiövillakoira, joka on minulle niiiiin tärkeä ( en uskonut että jostakin eläimestä voikin tulla näin rakas)
6. Näen usein painajaisia käärmeistä ja hämähäkeistä (mieheni saa usein oman osansa unista, kun rupean yöllä joko huutamaan tai huitomaan)
7. Minulla on kolme siskoa, jotka ovat parhaita ystäviäni
8. Innostun helposti kaikenlaisista asioista, mutta usein käy niin että innostus lopahtaa kesken (esim. isoja käsitöitä ei minun kannata aloittaa, sillä minulla on kaapissa monta kesken jäänyttä työtä)
9. Nuorena poltin tupakkaa ja join paljon alkoholia ja tyhmyyksiä tuli tehtyä paljon, tätä kadun yli kaiken!
10. Tykkään kaikista kauniista sisustusjutuista ja sisustusliikkeistä ostaisin vaikka mitä, jos sinne eksyn..
11. Lempivärini on tällä hetkellä vihreä ja luulen että lapsestamme varmaan tulee sammakko, sillä vihreä näkyy myös ostamisssani vaatteissa ja sisustuksessa
12. Kun aloin seurustella mieheni kanssa, minulla oli sellainen tunne että menen tämän miehen kanssa naimisiin! ja niin kävi :)
13. Suuttua töksähdän todella nopeasti,mutta sitten lepyn myös sekunnissa
14. Matkustelu on ihanaa!! Haluaisin matkustella useita kertoja vuodessa.
15. Aiemmin harrastin paljon musiikkia: laulua ja pianonsoittoa, mutta nykyisin en laula enkä soita juuri koskaan
16. Olen yrittänyt laihduttaa lukemattomia kertoja ja erilaisin keinoin, tuloksetta! (tiedon puutteesta ei ole kiinni, mutta kun itsekuri on huono!)
17. En tykkää olla yksin!
18. Inhoan siivoamista ja olen todella sotkuinen ihminen
19. olen kova valittamaan
20. Mökkeily on ihanaa! Nautin luonnosta ja kauniista maisemista :) Haluaisin joskus oman mökin!
21. Katson paljon elokuvia, tämä on minun ja mieheni viikonloppuharrastus, nykyisin ongelmana on kun menen videovuokraamoon että uusia elokuvia tulee liian hitaasti.
22. Suuri pelkoni on että miehelleni sattuu jotakin harrastuksissa (harrastaa moottoriurheilua paljon!)
23. Tykkään nukkumisesta, ja voin nukahtaa melkein missä tahansa. Päiväunien ottaminen on ihanaa!
24. Haalin kotiini usein paljon kukkia, mutta ne kasvavat hieman huonolla menestyksellä... :/
25. Olen tällä hetkellä todella onnellinen!

Ja haasteen heitän eteenpäin seuraaville henkilöille:

Evelyn
Tiitu
Emma
Kaiho
Noonis

3 kommenttia:

  1. olit jättänyt kommentin, jossa mainitsit että oot ettinyt kirpparilta 62-kokoista talvihaalaria. meillä olis itse asiassa 2 sen kokoista haalaria (v.sininen ja vaalea beige) joille ei todennäköisesti tule käyttöä, kun tyttö ei mahdu niihin enää talvella :/ jos kiinnostaa niin voin laittaa sähköpostilla vaikka kuvia :) mun s-posti on leppakerttu7@gmail.com

    VastaaPoista
  2. Ihanaa, kiitos Jenni! Enpä ois uskonu et tän blogimaailman kautta löytyis ostettavaakin :)

    VastaaPoista