lauantai 26. maaliskuuta 2011

Nauttii kodin hiljaisuudesta

Ihanaa, taas pääsen hehkuttamaan viikonlopun ihanuutta! :) Olen niin poikki töiden jälkeen viikolla, joten viikonloput tuntuvat taivaallisen hyvälle, kun saa olla ja mennä miten haluaa ja oman jaksamisensa mukaan. Vointikin on paljon parempi. Tämän päivää olenkin saanut olla yksin kotona, kun mieheni lähti kaveriporukan kanssa kelkkailemaan. Ihanaa on ollut vain löhötä sohvalla ja katsella viikonlopun ohjelmia, käydä koiran kanssa pienellä kävelyllä, juorunnut kavereiden kanssa puhelimesssa ja hei! Tästä olen ylpeä: Olen laittanut ruokaa!! ja keitto maistuikin taivaallisen hyvälle viime viikon puuroaterioiden jälkeen.

Minulla olisi ensi viikolla enää neljä päivää töitä ja sitten jäänkin reilun viikon lomalle ja suuntana olisi lappi. Tarkoituksena alunperin oli lasketella paljon ja moottorikelkkailla, mutta taidan kuitenkin olla sen verran varovainen, että jää nyt ainakin laskettelu kokeilematta. Olen viimeksi lasketellut 12 vuotta sitten ja en halua ottaa riskiä että kaatuisin pahasti rinteessä. (jotenkin onnistun yleensä sen verran tapaturma-altis olemaan, joten olen varma että tulisin kaatumaan rinteessä). Kelkkailua ehkä kokeillaan, tosin pitää katsoa minkälaisessa kunnossa reitit ovat, jos ovat hyvin kuoppaisia, niin luulen että selkäni ei tulisi tömpsyistä tykkäämään, issias kun on hieman oireillut viime viikkoina. (minulla on jo nuoresta ollut melko huono selkä -sukurasite-ja se aina kipuilee aika ajoin.). Mutta matkaa odotan kuitenkin innolla ja olenkin varautunut isolla pinolla hyviä pokkareita ja elokuvia, lenkkikamoilla, ja kovasti olen jo katsonut tarjontaa rentouttaviin hoitoihin. Jotenkin pitää itseä kyllä hemmotella :) Saa nähdä mitä rahapolitiikka tähän hemmotteluun sanoo, mutta.. toisaalta.. Eihän minulla mene niihin rinteisiin rahaa...

Matkakuumetta tosiaan on ilmassa ja olenkin tänä aamuna kerennyt surffailla Prahan matka tarjontaa. Eräs tuttavani oli käynyt siellä nyt talvilomallaan ja suositteli kovasti. Eipä tarvinnut kovin paikkaa kehua, kun matkakärpänen pääsi minua puraisemaan. Houkuttelevia tarjouksia: 4tähden hotelli-4yötä-aamupala-lennot n 350€! meinasin jo varata, mutta hillitsin kuitenkin itseni. Pitää varmaan jonkin aikaa odotella ja katsoa miten raskaus etenee. Prahan matka sattuisi 25. raskausviikolle, joten melko hyvä aika varmaan vielä matkustaa, mutta.. katsotaan nyt! Minun vanhempani ja siskoni varmaan matkalle mukaan lähtisivät, sillä mieheni ei kovin ajatuksesta  innostunut. Yllätys! En tajua miten se onkin aina niin kielteinen kaikkien reissujen suhteen, ja sitten kun lähdetään niin ihan innoissaan se siellä mukana on! Ihme mörkö! Mutta onneksi 7 vuoden aikana on oppinut jo hyvin toisen tuntemaan, niin ei enää osaa kipinät lennellä niin paljoa sen mörköilystä...
Minua muuten itseä ihan naurattaa, kun tuota matkaa olen ajatellut, niin ensimmäinen ajatus oli " voinkohan syödä reissussa jäätelöä" Luulisi että joku muu asia huolettaisi enemmän, mutta tuo on ollut päällimmäinen ajatus mikä mielessäni pyörii :D ei yhtään tee mieli jätskiä, ei ;)

Tiitu kertoili blogissaan, että oli pomolleen kertonut raskaudestaan, josta tulikin mieleen, että kerroinhan minäkin viikolla omalleni. Kyllä minullakin on muuten ihana pomo, oli vilpittömästi iloinen uutisesta ja ohjasi ottamaan varovasti alkuraskauden ajan, kun huomasi miten huonovointinen olin. <3 Kyllä arvostus pomoa kohtaan nousi entisestään!

Toivottelen teille kaikille lukijoilleni aivan ihanaa viikonloppua! Nauttikaa, toivottavasti teilläkin päin paistaa aurinko yhtä makoisasti kuin meillä täällä <3

1 kommentti:

  1. Hei, sulla näyttää olevan menossa kymmenes viikko, itselläni yhdeksäs. Etsiskelinkin bloggaajia, jotka olisivat suunnilleen samoilla viikoilla, kiva että löytyi. :)
    Hauskaa odotusaikaa!
    Blogini: http://millimetrinmatka.blogspot.com

    VastaaPoista