maanantai 21. maaliskuuta 2011

Tunnustus

Kiitokset Evelyn tunnustuksesta :) Lämmitti kovasti mieltä!


Elikkäs nytpäs paljastan itsekin 7 tunnustusta itsestäni :)

1. Rakastan matkustelua, minulta löytyy kotonta aina uusimmat matkaesitteet ja käyn vähän väliä katsomassa netissä tarjouksia. Käyn yleensä matkalla ainakin kerran vuodessa.

2. Olen hyvin hyvin sotkuinen ihminen! Siivoaminen on asia, jota välttelen viimeiseen asti. Kodissani siis vallitsee hallittu kaaos koko ajan. Mieheni tosin ei oikein tästä kaaoksesta tykkää.. 

3. Olen ollut vaihto-oppilaana Saksassa ja siellä minun pitää käydä parin vuoden välein, kun alkaa ikävä iskemään.

4. Katson pelottavat leffat aina tyynyn takaa ja jos olen yksin niin vieläpä ilman ääniä niin ne ei ole niin pelottavia :) 

5. Huvipuistoissa käydessäni en koskaan käy missään huvipuistolaitteissa, koska pelkään niitä. Olen pienenä meinannut tippua Linnanmäen vanhastavuoristoradasta, se varmaan selityksenä pelkooni.. 

6. Näen todella paljon unia ja puhun tai kävelen unissani. Olen mm joskus unissani vaihtanut lakanat sänkyyni keskellä yötä :)

7. Tunnustetaanpa täälläkin että minullakin on pitkä historia mieheni kanssa kuten Evelynilläkin :D Olen tuntenut mieheni kerhoiästä saakka ja tanssinut hitaita alakoulun diskossa :) Äitimme ovat myös olleet samassa synnytysvalmennuksessa. Hassua :)

Omien tunnustusteni jälkeen lähetänkin tämän tunnustuksen seuraaville ihanille blogisteille :)

Mymmeli : Haikara tilattu - toimitusaika vahvistamatta
Kaiho: Making of- esikoinen
Emäntä: Kahden viivan kansalainen

1 kommentti:

  1. Oo, lisää yhteneväisyyksiä! Mäkin oon sotkuinen! Myös tuo huvipuistojuttu kuulostaa tutulta. En muista melkein tippuneeni mistään, mutta saan laitteissa hermoromahduksen. Minusta on sietämätöntä, kun en pysty pysäyttää laitetta jos minusta tuntuu pahalta. :D

    VastaaPoista