tiistai 9. elokuuta 2011

30+0 aaltoilua

Nyt on 30 raskausviikkoa takana! Laskettuun aikaan siis enää 10viikkoa, saa nähdä miten pitkään saa jännittää että vihdoin näkee pienen nuppusen, sitä nimittäin odotetaan niin paljon! Ja sen olen jo omista unistani viime aikoina huomannut.

Viimeisen viikon aikana olen nähnyt pelkästään vauva-aiheisia unia, milloin olen synnyttämässä tai jo synnyttänyt. Viimeisimmässä unessani näin unta, että sainkin kolmoset, joita ei oltu tajuttu ultrassa. Pieniä tyttöjä. Sairaalasta lähtiessämme sitten ongelmana oli että meillä oli vain yksi turvakaukalo, joten mies joutui sitten niitä metsästämään että pääsimme kotiin. Ihan hassuja unia, joille pitää sitten ihan nauraa seuraavana päivänä. Viime aikojen unissani olen aina synnyttänyt hyvin pienen tytön (2kg), liekkö alitajunnassa pelko ennenaikaisesta synnyttämisestä?
Aiemmin unet taas olivat sitä että näin unta että synnytin todella ison pojan, jolle eivät mitkään ostamani vaatteet mahtuneet.

Aiemmin vauvan liikkeet ovat olleet lähinnä potkuja siellä täällä lähinnä alavatsalla ja selässä, mutta eilen todellakin huomasin liikekuvioiden laajentuneen. Minun mahassani nimittäin oli oikea aaltokone!:) Miehenikin katseli ihmeissään, kun vauva liikuskeli ja sai mahani mitä kummallisempiin muotoihin :) Meidän nuppunen on varmaankin vaihtanut asentoa ja siitä innostuneena antoi meille melkoisen shown koko eiliseksi illaksi!:)

2 kommenttia:

  1. :) Niin, ajatella, että teilläkin enää pari kuukautta jäljellä!

    VastaaPoista
  2. Aika menee todella nopeaa. Vastahan sä plussasit!! Nytkö se siellä jo möyrästää. :)

    VastaaPoista