maanantai 15. elokuuta 2011

Lukutoukka

Minä olen löytänyt sisältäni taas pitkästä aikaa lukutoukan. Viime viikkojen aikana olen kerennyt vihdoin lukemaan kesän alussa kirjastosta lainaamiani kirjoja ja näiden lukeminen todellakin kannatti. Tykkään todellakin nauttia kaikkea hömppäromanttista kirjallisuutta. Erityisesti Cathy Kellyn, Cecelia Ahernin, Marian Keysin ja Nora Robertsin kirjat ovat suosikkilistallani.

Kesän alussa löysinkin minulle aivan uuden kirjailijan ja onneksi sain lopulta luettua hänen kirjansa. Kyseessä siis kirjailija Jennifer Weiner ja tässä parin viikon aikana luin hänen kirjoistaan: "Lainakengissä" (josta muuten on se elokuvakin jossa Cameron Diaz näyttelee) ja nyt eilen sain loppuun kirjan "Pieniä maanjäristyksiä". Molemmat todella hyviä kirjoja ja nyt minun pitääkin sitten äitiyslomalle käydä etsimässä lisää kyseisen kirjailijan muita tuotoksia. Kirjasta "Pieniä maanjäristyksiä" tykkäsin varmaan paljon sen takia, sillä se kertoo raskaana olevista naisista: heidän raskaus sekä vauva-ajastaan. Tykkäsin, joten suosittelen lukemaan!



Äitiysloman ajalle (siis ennen vauvan syntymää) olin tosiaan ajatellut hankkia jotakin hyvää lukemista, joten pitääkin käydä katsastamassa kirjastosta mitä kaikkea ihanaa sieltä löytyykään. Onhan minulla tosiaan äitiyslomalle paljon kaappien siivoamista, paikkojen järjestelemistä, ulkoilua kavereiden treffaamista sun muuta, mutta varmaan ihan hyvä myös ottaa aikaa itselleen ja rentoutua ihan kutkulleen :)

Mitenkäs te olette käyttäneet tai aiotte käyttää äitiysloman ennen vauvan syntymää?

3 kommenttia:

  1. Hyvä tietää tuo kirjavinkki. Luen paljonkin, ja tällä hetkellä menossa on himo suomalaisiin dekkareihin. Mutta pian tulee taas tuo hömppäkausi, noiden kirjojen lukeminen saa hymyn huulille ja romantiikkaa sydämmeen :)

    VastaaPoista
  2. Jos tykkäät chick litistä niin voin suositella myös Jane Greeniä, jota tuolta listaltasi en bongannut:)

    VastaaPoista
  3. Mammamarian: Miulla ei oo varmaan ikinä tullut luettua mitään suomalaisia dekkareita. oisko siulla suositella jotakin? Leena Lehtolaisen jonkun kirjan oon kyllä tainnu ehkä joskus lukea...

    Riikka: Hyvä huomio, Jane Green unohtuikin miun listasta. Sillä on kyllä hyviä kirjoja, pitäis ihan käydä katsastamassa onko nyt tullut uusia kirjoja mitä en vielä oo lukenu :)

    VastaaPoista