tiistai 17. toukokuuta 2011

18+0 poks! Miun rakas on maailman ihanin!

Ja taas tänään poksuu :) 18+0!

Minä koin tänään aivan ihanan yllätyksen kun tulin kotiin viemästä labranäytteitä :) Meidän olohuoneeseen oli tuotu ihana löhötuoli, josta olen haaveillut viimeiset 5 vuotta ainakin! Tämän ajan olen vähän väliä kinunnut mieheltäni, että ostettaisiin kyseinen tuoli, mutta ei ole heltynyt ei! Ja tänään se sitten löytyi meidän olohuoneesta! Voi ihanuus! Unelma! Kukaan ei varmaan tajua miksi näin riemuitsen yhdestä löhötuolista, mutta oon niin onnellinen! <3 Voin vain kuvitella miten mukava tuoli on odotusaikana ja sitten imettäessä :)  kyllä veti tällä hetkellä minun mieheni täysin pisteet kotiin ja on minulle nyt maailman ihanin! Sillä ilmiselvästi on jotakin pesänrakennusviettiä, kun koko ajan se jotakin pientä/isoa meidän kotiimme tuo! Ja on minulle kyllä aivan ihana muutenkin!


Raskausdementia muuten alkaa näköjään vaivaamaan minuakin.. Kävin tänään kaupassa ja olin unohtanut sitten rahapussin kotiin... Sieltä sitten piti miehelle soittaa, että tulepas maksamaan ostokset, kun vaimolla ei ole rahaa maksaa.. hups! Samalla reissulla piti viedä postiin paketti ja autoonhan se jäi vaikka muistin asian vielä kaupan pihalle parkkeeratessani!

Kiitokset muuten noista kommenteista supistusasiaan! :) Ihanaa kun jätätte kommentteja, niitä on ihana lukea ja saa vähän enemmän tietoa teiltä, joilla enemmän kokemusta asioista on! :) ja toivon että myös lukijoilleni on hyödyksi. Te olettekin mukavasti lisääntyneen, joten tervetuloa taas uusille lukijoille! Näkyykö teidän miehillänne pesänrakennusvietti jotenkin??

4 kommenttia:

  1. Ihana tuoli! Tollanen kelpais mullekin, mutta voin kuvitella, että mies valtais sen kokonaan ;-)

    Tuo raskausdementia on niin tyypillistä... mäkin unohtelen kaikenlaista päivittäin. Eli ohimenevää tuo on!

    VastaaPoista
  2. Heippa!

    Kyllä meilläkin tulevalla isukilla pesänrakennusvietti on herännyt ;) Viime viikonloppuna käytiin miehen halusta katsomassa kärryjä ja vauvan huoneen laitosta kun on ollut puhetta, niin mies ehdotti, että vauvan huoneeseen tulisi nojatuoli, jossa voisi vauvan kanssa istuskella :) Tänään ihmeteltiin yhdessä postin tuomia minimaalisia vauvan sukkia <3 Joko olet ostanut paljon vauvanvaatteita? Minä oon sortunu aika paljon kirppislöytöihin ;)

    - Noonis

    VastaaPoista
  3. Anna: Toivottavasti meillä ei mies tuolia valtaa, koira tosin taisi uuteen tuoliin tykästyä :)
    Helpottava kuulla et unohtelu on ohimenevää, voi kamalaa ku tuntuu et mitkään asiat ei pysy päässä!

    Noonis: On se niin ihana suunnitella ja ihmetellä kaikkee! :) Meillä täällä päin on niin huonot kirpputorit, että eipä oo tullu käytyä. Kunhan isompaan kaupunkiin pääsisi ostoksille ni pitää käydä, tosin sinne ilman miestä, ei jaksa siellä katsella vanhoja vaatteita! Mutta muutamia vaatteita on tullut uutena ostettua :) Pitäs muuten laittaa taas kuvaa viikonlopun ostoksista...

    VastaaPoista
  4. Mä olen ollut ihan tylsä, kun en ole yhtään kuvia postaillut ostamistani vaatteista. Tosin olenkin itseäni aika paljon onnistunut hillitsemään. :) Muutama söötti vaatekappale on kyllä mukaan lähtenyt ja toisaalta odotan kovasti sitä, että saataisiin rakenneultrassa 15.7. tietää onko meille tulossa tyttö vai poika... ;)

    VastaaPoista