torstai 3. helmikuuta 2011

Voihan närästys!

Minun huonovointisuus vaihtui eilen illalla inhottavaksi närästykseksi, joka on jatkunut tähän päivään. Mikä lie mahataudin alku? (sitä on paljon liikkeellä täällä päin) Eilen illalla närästi nukkumaamennessä ihan kamalasti. Poltteli ja tuntu et koko ajan nous oksennus suuhun. Tänä aamuna oli olo ihan normaali, mutta heti kun söin jotain se alkoi uudestaan. Tänään ollut hieman helpompana kuin eilen illalla. Ja närästystä kun minulla ei ole yleensä ikinä. Pari vuotta sitten en edes tiennyt mitä se on...

Suonenveto on toinen inhottava vaiva joka minua on nyt useampana yönä häiriköinyt. Jalasta on vetänyt suonta niin paljon, että jalka on ollut vielä aamullakin kipeä.. Auts! ja tätäkään vaivaa ei minulla ole ollut kuin pari kertaa eläissäni.

Noh jotakin hyvääkin tänään...:)
Jota pitää  muuten ihan hehkuttaa, pääsin tänään töissä LOVE tentin (lääkehoidon) läpi :) Jee hyvä minä! Nyt voi rauhassa taas tehdä töitä 5vuotta eteenpäin :)

4 kommenttia:

  1. ...hmmm. Mystistä. Epäilyttävää. Ehkä ei mennä vielä siihen mitä nuo oireet voisivat olla. Ollaan nyt vaan ihan tyynesti ja katsotaan sitten ensi viikolla asiaa tarkemmin, vai mitä:)

    Onnea LOVEsta!

    VastaaPoista
  2. Junnahan vei sanat suustani, että mitäpä niitä toistamaan. :P

    VastaaPoista
  3. Kyllä, epäilyttävää... ;)
    Hyvä, onnea LOVEsta! Ei ole moisella mitään tekemistä rakkauden kanssa, vaikka kuvitella voisi.
    Ootko muuten sh vai lh? :)

    VastaaPoista
  4. kiitos onnitteluista ja ei todellakaan ollu rakkautta näkyvissäkään tenttitilanteessa tai siihen lukiessa:) Itse asiassa oon sh/th:)

    VastaaPoista